soar throat

Helvetes jäkla halsont! Kan knappt svälja, vilket betyder att jag knappt kan äta.
Nu får de fan ta och ge mig penicillin däruppe på vårdcentralen så jag blir av med det här för nu har jag gått med det i över en vecka! Gaaah jag hatar det här. Kan inte sova eller äta utan att det gör ont. Det är som att det fastnat en taggig boll i halsen. Usch, jag är depp.

Förbered er på mindre blogginlägg i framtiden förresten - har märkt att det kan bli lite problematiskt att uppdatera lika mycket i fortsättningen.... hm.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj hoppas du blir bättre snart det är så tråkigt att vara förkyld.

Tråkigt om det blir minder bloggande men jag tror inte häller att jag hinner blogga lika mycket när jag börjar skolan.

Postat av: Anonym

äsch struntprat...skit i skolan, klart du ska blogga ;) pusspådigsötnöt

2009-08-20 @ 16:00:58
Postat av: Anonym

/en viss female som börjar på m och slutar på irela

2009-08-20 @ 16:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0