former yugoslavic republic of macedonia

Fick bara en sån enorm lust att skriva det. Bara för att skriva någonting i den här bloggen. Två dagar har gått sen sist och under den tiden har jag hunnit med en skoldag, en match i Västerhaninge, en slappardag/myskväll med Alexandra sötnosen och så idag en match igen mot Västerhaninge hemma. Skriver inga resultat... skriver bara att det inte alltid är vinst som räknas ;)

Jag ska om några minuter dra mig bort härifrån och göra det jag borde göra, nämligen plugga. Om en och en halv vecka har jag prov i matte, och om det är någonting jag brukar plugga till så är det matteproven. Är bara så jäkla trött och har hellre lust att lägga mig i sängen och glo på Sagan om Ringen-boxen med en påse chips och cola. Men nej, jag ska plugga.

Nu ska jag förklara varför jag råkar ha den där titeln på inlägget. Det är ju så att om tre veckor börjar min högtid på året, Melodifestivalen, och om det är något som är roligt är det Jonas Gardell när han var programledare 2003. Han är så underbart gayig och ärligt talat så skulle nöjes-Sverige vara snäppet tråkigare om han inte fanns.



Nu ska jag plugga. Säger vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0