I want a hug

Jag vill ha en kram. Så ja, om ni ser mig imorn och tycker att jag förtjänar en kram så ge mig en. Jag behöver den, jag lovar. Inte för att det är något jobbigt som hänt utan bara för att jag vill ha en kram. Känner att jag är lite övertrött just nu och behöver muntras upp. Det tar ett tag innan man kommer in i allt igen efter ett långt uppehåll under julen. Höhö, so give me a hug, won't you? :)

Vi hade drama idag och fick vara lite seriösa för en gångs skull. Jag och Sara spelade uteliggare möter kvinna-vars-barn-har-typ-dött, och det gick bra, jag fick spela alkoholiserad och det tyckte speciellt Gabi och Milla var roligt. Att Milla sen inte klarade av att spela pedantisk kärring som blivit av med sitt trädgårdsland (morötternaaaaa!) var en annan sak. Men nu har dramat helt plötsligt fått sig ett uppsving i mina ögon och det är ju alltid bra.
Förresten har vi fått en dagisfröken till lärare i kemi. Nae, inte bokstavligen talat, men man kan tro det. Även om hon var överdrivet pedagogisk kan jag tycka att det är bra för då förstår man ju vad det handlar om. Jag ser iallafall fram emot nästa lektion med Anna haha. Lite kul tycker jag också att det är att hennes schema-namn blir ASg, som i "asgarv".... sjukt lågt, jag vet. Men inte lika lågt som Glocalnet. Höhö.

Efter schkuulan drog jag och Freddy hem till mig och pluggade matte. Jag gjorde ett tal, tyckte det var mer kul att kolla i hennes bok och inse att man typ kan allt. Det är fanimej en av de bästa känslor jag vet, känslan av att kunna någonting. Alltså typ inte sådär överdrivet skrytigt mycket, utan sånt som liksom är bra att veta och kunna.
Vi åt en pizza och en bit daim, tillsammans med cola, så nej, jag känner mig inte särskilt nyttig just nu. Men förhoppningsvis kan jag träna av det... på onsdag. Aja. Man lever bara en gång....

Jag ska till Gotland om tre veckor förresten, så därför har jag börjat träna på dialekten. Tar efter Henrik Dorsin lite. Haha sjukt bra är detta!!



Nu blir det Guldbaggegalan på TV med Björn som ska köra nåt Mamma Mia-inspirerat på scen. Det blir skoooj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0