odeppig måndagsnatt

Va glad jag skulle bli om någon vänlig själ skulle kommentera nån gång. Jag vet, så jävla krävande av mig så det är inte sant! ...men man skulle känna sig något mer motiverad att skriva då. Kan tänka mig att den här bloggen inte är så intressant om man inte känner mig, jag vet inte ens om den är intressant om man känner mig, haha.
Men nånstans måste saker och ting pilas ner och eftersom jag inte har en dagbok blir det här. Även om jag inte avslöjar mina alldeles djupaste känslor och tankar och hemligheter (ja, jag har faktiskt några haha).

Svenska juniorlandslaget i hockey spelar final i Kanada inatt och därför sitter jag uppe, som en helt vanlig random människa utan liv. Nae men ärligt talat. Imorgon ska jag ner på stan, träffa Fredrika, plugga (usch men jag måste) och sen ska jag JOBBA. Igen. Jag är jättedålig på att säga nej till min chef men money talks och det är 100 % OB imorgon. Pengar som kan finansiera London-resan (för folket är väl fortfarande på hoppas jag) inom en inte alltför avlägsen framtid får vi hoppas.
Helgen är jobbfri dock och jag hoppas att den blir rolig på nåt kul ställe. Men alltså jag längtar verkligen tills jag fyller 18, det känns som att en helt ny värld öppnar sig då! Fritt fram att köpa sprit (förutom på Systemet dårå) och fritt fram att handla var du vill, ta körkort, åka på resa utan föräldrars tillstånd, och så vidare - det kommer ju kännas som rena rama befrielsen den 25 maj för mig. Jag fyller ju lyckligtvis rätt tidigt på året, tror att det bara är Krille, Glenn, Jonathan, Ajla, Angelica och Cricka som fyller före mig... okej det var väl inte så "bara" men iallafall! ;)

Ae usch, nu borde jag sova en stund. Bara lite mer än en timme tills finalen börjar. KOM IGEN SVERIGEE, KOM IGEN!!

Kommentarer
Postat av: Tantan

Jodå, vi...ehm, jag, de andra vet antagligen inte om det, är med på London! Och Ajla räknas inte som 18 då man måste vara minst 1.40 för att tas som en vuxen, haha. :D

2009-01-06 @ 22:09:28
URL: http://tantan.blogg.se/
Postat av: Julls

Johanna, hej hej ju! Väldans trevligt att träffa dig idag - båda gångerna :) Ha en überfin sista lovdag, och spara lite jobb till resten av världen haha^^ Puss o kram, syns på torsdag ru!

2009-01-07 @ 00:00:22
URL: http://capplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0