swallowed in the sea

Måndag, tisdag, onsdag och torsdag har passerat och under den tiden har jag lyckats genomföra ett matteprov, skolka, idiotförklara mig själv, äta kinalunchbuffé och se Hästen förlora. Inte så mycket kanske, men för det första var det där matteprovet så himla skönt att klara av. Dessutom svarade jag på alla frågor och satt inte över tiden. Mohaha, hej VG i matte C :)
Och sen är ju impulsrundor ner till diverse caféer och affärer på rasterna ganska vanligt, vilket gjorde att vi hamnade där vi hamnade i onsdags. Mätt är bara förnamnet. Smått skoj att se Tantan försöka hålla sig för garv (med munnen fullproppad med mat dessutom) efter att Gurra drog ett asdåligt skämt. ("I have affisch with you on it"). Gick inte så bra. För Tantan alltså.

Sen ville jag gå på Hästen i onsdags. Det ville en hel del andra också, men efter lite om och men blev det bara jag, Glemminem och Crickelick som drog till Himpan. Kul, men inte lika kul att Hästen förlorade. Dom som alltid vinner annars när jag är där. Bajs. Hursomhelst, nästa gång går vi på LHC. Enligt Cricka förlorar ju aldrig dom.

Nej men ärligt talat, fan va fort tiden går. Det är bara 2 veckor kvar i skolan till det är sportlov - woho liksom är bara början. Säsongen är snart slut vilket innebär barmark - huuuuga - och snart fyller jag ju för fasan 18 bast. För att låta lite gay, MY GOooOD!

Nu ska jag leva upp till ryktet som pluggis och kasta mig in i lite kul fysik, tehehehe. Tur att Eva i laget ska med på den där sodding jäkla Gotlandsresan i helgen, kanske kan man få lite akademisk hjälp av henne.

Nej men nu börjar ju 2 ½ Män.
Fan. Det var den pluggstunden. Tjaarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0