thursday and I'm so not in the mood

Verkligen jätteonödig dag i skolan idag. 1 timma och 15 minuter diskussion om sekter på socialen på morgonen, sen en låååång håltimma, utskällning i matsalen och en helt onödig svenskalektion. Inställd rättskunskap och så åkte jag hem. Jag är verkligen aaastrött efter gårdagens träning och så försov jag ju mig imorse. Måste börja gå upp när klockan ringer och inte 5 snoozningar senare. Men det finns få saker jag älskar att göra som att sova, herregud så underbart är det.

 

Men iallafall så har jag suttit här och glott på Joey, Vänner och Fresh Prince  - måste ju vara lite kulturell ibland också, inte sant? :P
Spanade in lite närmare på priser gällande om vi drar till london, och det går liksom att fixa ett rum för 4-5 pers på ett hotell centralt i 5 nätter+ flygbiljetter fram o tillbaka, för runt 2000 kr/ person. Sen beror det ju på hur många som vill åka men det är ju inte dumma priser precis. Jag bara längtar efter att gå runt i en vårig storstad i solen och ta kort med min systemkamera, höhö. Jag vill ju verkligen. Men blir det inget London kanske det finns sista-minuten resor till solen nere i typ Grekland. Det skulle sitta fint minsann det med.

Har förresten lärt mig ett nytt ord, inauguration = installation, sen dom snackar en massa om Obama på CNN som vi numera har här hemma. Jag tycker det är skapligt coolt att han svärs in som president på tisdag. Nästa gång jag jobbar kommer alltså Barack Obama vara president i USA. Känns bra, Bush kan dra dit pepparn växer liksom.
Nae nu känns det bara som att jag svamlar här.
Kan berätta att min ackreditering till Melodifestivalen förhoppningsvis är klar nu, det ska bli så himla coolt att få vara med om det där. Ledigt från skolan ska jag ta också, huhu. Snacka om coolt jobb under 4 dagar i mars.

Imorgon är det fredag och då är det match i Västerhaninge som gäller. Vi kommer få stryk som så många gånger förut, vi är en kvinna kort i laget, men vafan. Det är bara att köra på. Wish me luck för det kommer ju säkerligen behövas.
På lördag kommer Alexandra äntligen hit och vi ska ha taco/film/mys-dag/kväll. Hihi det kommer bli bra.
På söndag är det match igen, hemma mot samma lag, och sen sent på söndag kanske jag slänger in ett inlägg här.
Men tills dess: pusselussen på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0