it's not enough

Tror inte att jag har så mycket intressanta saker att dela av mig för tillfället i skrift. Har bara jobbat som vanligt och gick en sväng på stan. Nu blir det soffan snart med Allsång, för första och förmodligen sista gången den här sommaren.

Men något jag SKA göra är en ny video. Nu har jag ju tid, typ. Kommer ihåg för ungefär exakt ett år sedan när jag gjorde min C/C-video och den tog en månad att göra. Mycket pyssel med den dock och den jag tänker göra nu ska nog inte vara lika svår, haha. Dessutom tänkte jag ge mig på Lost igen... höhö. Jag får se vad det blir för låt. Är lite Jacksonifierad just nu som sagt. Men man vill inte gärna ta en låt man tröttnar på - den här låten lyssnade jag inte på förrän ett halvår efter att jag blev klart, haha. Kommentera gärna, även om ni gjort det förut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0