free falling

Solen lyser äntligen och livet skulle ändå kunna vara lite bättre. Jag har lov men det känns ändå inte riktigt som det. I natt drömde jag om att jag var i skolan, helt sjukt. Kanske borde släppa skolan nu för en sista gång innan upploppet i trean. Känns helt sanslöst att det är mindre än ett år kvar tills vi står där med mössorna på oss. Helt sick alltså. Våran goa klass. NS2(snart 3)B!



Class of 2010!

Idag ska jag ta Krokeksbussen ut till Alexandra och göra lite mat åt henne. Eller, vi ska liksom laga tillsammans men ändå. Det blir alldeles underbart tror jag. Och jag har inte så mycket mer att skriva.... Så glad sommar på er :)



R, du är helt underbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0