har inget att klaga på :)

Har verkligen haft en dunder-må-bra-tänka-positivt-dag. Började klockan 6 imorse med att jag vaknade med MJ-musik i huvudet och ärligt talat sjöng på Man in the Mirror när jag vaknade, helt sick! Trodde aldrig att jag skulle påverkas så mycket som jag faktiskt har gjort av hans död. Och faktum är att han gjorde riktigt bra musik och jag är helt enkelt fascinerad av honom. Av den han var. Well anyway, han skulle uppskattats när han levde... försent nu tyvärr.

Började jobba kl 7, gick alldeles utmärkt och äntligen slipper jag mina supersize byxor jag haft i 2 ½ år på Ica. Dom var sköna men nu har jag fått ett par nya som känns bra. Hm, kanske inte det mest intressanta... men det gjorde mig glad iaf :)
Efter jobbet drog jag och Alexballex till Vasaparken och testade sushi. Vi kontaterade att det inte var så gott. Jag som ätit det förut mindes helt plötsligt hur ogott det är. Vi solade, pratade, tittade på människor och drack Dr Pepper som är jättegott vad ni än säger. En sväng på stan blev det också och sen hem hit. Och det är ett alldeles fantastiskt sätt att spendera sin sommarlovsdag på! Göra lite nytta med att jobba och sen hänga med en polare och bara ta det lugnt, det 'r bara skönt. Sen har jag en del saker att se fram emot det kommande halvåret (juli börjar ju imorgon, herregud, tiden försvinner). Coldplay blir lattjo och Barcelona också. NT-cupen på det och du har ett par bra 3 veckor :) Att det då är början på sista året på gymnasiet skadar inte heller :)

Nu ska jag walk the dog lite. Puss.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har ätit sushi någon gång och varje gång tror jag att det ska vara gott men det är det aldrig hehe. Just nu är jag i Stockholm hos min mammas kusin micke och hjälper honom lite med hans jobb. Hoppas du har det jätte skönt i solen!

2009-06-30 @ 23:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0