i can't recall the feeling anymore

Det bara är så att man ibland måste lära sig av sina misstag, gå vidare och gilla läget. Jag kanske inte varit så aktiv på bloggen senaste tiden, men det har bara varit idel bra saker som har hänt för mig. Så ni behöver inte oroa er. Om jag inte uppdaterar bloggen är det nog en ganska bra sak. Jag lever livet.
Jag är ju dessutom nu 18 år fyllda och det känns inte speciellt annorlunda än att jag ska rösta i EU-valet på söndag och har fått köpa folköl på Ica. Jag känner mig inte riktigt färdig med att vara "ovuxen" än och om jag får bestämma blir det en sommar som bara handlar om att leva livet fullt ut och inte känna sig ansvarig för... allt man nu borde känns sig ansvarig för. Aja, gud vad jag flummar.

Jag är bara lycklig och lycklig tänker jag fortsätta vara. Solen är här (var iallafall här igår, nu verkar den ha försvunnit) och jag har bara för söta vänner. Suck, jag pallar inte att skriva mer. Jag är för odeppig. Brukar skriva som mest när jag är lite nere. Men av skilda skäl är jag verkligen bara glad och lycklig och tänker kanske lite för lite just nu. Men det går det också! :)




Kommentarer
Postat av: Max

Najs gibbat! Trevligt att få vara med också!

2009-06-02 @ 22:30:16
Postat av: alexandra

hm undra varför johanna är så glad? ;)

2009-06-04 @ 17:16:57
Postat av: Anonym

fina bilder! skönt att höra att du har de bra, fortsätt så!:D

2009-06-07 @ 17:22:01
URL: http://metrobloggen.se/boliviana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0