tillbaka till verkligheten

Jag njuter inte. Det är skumt, men jag njuter inte att på uppleva min typ dröm. Igår festade jag loss med artister och annat folk på Kolmården, och innan det satt jag på rep hela dagen. Hungrade ihäjl förresten - från kl 7 levde jag på en yoghurt, en macka och en varmkorv fram till kl 21! Sjukt är ordet. Och idag har jag hälsat på diverse artister och pratat lääänge med Lili & Susie, och en liten chitchat med Alexander Bard. Jag förstår inte vad det är med folk - tror alla på det som står i tidningarna? I såna fall har de nog inte en endaste hjärncell som kan tänka klart. Bard är sjukt trevlig och råkar vara en av de få som står för sin åsikt i det här jantelagslandet. Cool är han.

Men jag njuter inte. Som alltid när det går väldigt fort har jag svårt för att njuta, så det kommer komma nästa vecka när alla kommer fråga hur det var att vara fotograf på Melodifestivalen. Jag kommer säga: så jävla kul. För det är det - jävligt trevliga människor och jävligt kul. Men jag kommer inte inse det förrän nästa vecka. Tyvärr.

Sitter vid min nya dator och skriver - den är bra faktiskt. Nu ska jag platta håret, sminka mig och dra mig bortåt mot "den här jäkla ishallen" som Rolinski sa igår. Och visst är det en ishall - folk fryser och klagar på att lilla Himpa är så liten. Men jag känner mig hemma. Kanske inte så konstigt. Till och med Pumas gamla matchresultat står kvar på klockan som är upphängd i taket för tillfället. Haha.

Nej nu måste jag börja fixa iordning mig. Kram på er  - vi ses nästa vecka när jag är tillbaka i verkligheten igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0