tyräd

Nu vill jag klaga. Kom just hem från jobbet. En sak är säker - det finns roliager saker än att sitta i kassan på Ica en söndagskväll!! Ni ska bara veta hur trött, sliten och psykiskt illamående jag är just nu. Haha, visst, en del självförvållat - jag är inte superteenager som jag tror ibland och kan klara av allt - men det HÄR, asså gud. Jag skulle vilja dra i mig 3 energidrycker nu och bara dansa runt, men istället orka rjag knappt gå in i duschen trots att jag luktar Ica och ska spela Ingrid Bergman imorgon (don't ask!!!).

En annan sak är också säker: jag vill ha ihjäl den satans PANTMASKINEN!! Förstår ni hur det är att ha en gnällande pipande maskin bakom sig en hel dag medan folk klagar på just det och man får gång på gång berätta för dem att den är sönder, och då blir dom sura och då är det helt plötsligt MITT FEL att den är sönder. Jag säger bara: fritid är den bästa tiden. För att inte tala om att det alltid ska ringa när jag precis tagit mig tid att gå på toa. Det ringer alltid när jag sitter på toan. Det är som att ...öh, The Force... inte är med mig liksom!!! Den är snarare emot mig!! Som fan dessutom...

Nej, nu ha rjag klagat klart. Känns bra att lufta lite och jag är rätt säker på att ni tycker det är underhållande med lite annat ibland. Men jag poängterar till sist: jag ÄR faktiskt glad att jag har mitt jobb. Tack tack tack, The Force, för att jag jobbar där och faktiskt tjänat så mycket pengar att jag fick ett oranget pensionsbrev (!!) i veckan. Redan nu har jag 5 200 spänn i pension. Det ni.

Nu blir det gröt, pallra mig in i duschen och hejdå goodbye v 11. Hej vecka 12. Jag har iallafall 2 studiedagar att se fram emot.

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Tantan

Studiedagar ftw!

Kassapparater not ftw!

2009-03-16 @ 17:15:56
URL: http://tantan.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag skuklle oxå vilja ha ett jobb så jag kunde käna lite pengar och kunna träffa mina vänner mera.



och i bland kan det kännas lite tufft att finnas till men även om allt käns förjävligt så fins det alltid människor som tänker på en ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0