cough cough



Jag vet inte riktigt vart jag vill och vad jag vill, men jag vill bara vara som jag är tillsammans med dig dig dig och dig.
Och jag vill bara leva livet som det är just nu och inte tungas ner av bekymmer vi inte ska tänka på just nu.

Ikväll ska jag på 18-årsfest, även om jag knappt kan prata på grund av det fina Rhinoviruset jag fått i mig. Jag är alltså förykld så det smäller om det, och jag är knappast ensam när både Milla och Tantan känner likadant. Dessutom har jag sjukt ont i benen sedan en barmarksträning i regn i onsdags. Hmmm.
Har varit 2 trevliga dagar hos pappa dock, och nu är dagen D snart här. Jag har bara 2 hela dagar kvar tills jag blir myndig. 18 år känns stort. Fan, det känns som igår jag fyllde 13 år och var stolt över att bli tonåring. Jag minns att Angelica fyllde år innan mig och jag gav henne en massa plastarmband i alla möjliga färger i 13-årspresent.
Herregud, det var 5 år sedan.


Vi ses.

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag har faktiskt kvar alla dom där armbanden :P haha!

2009-05-22 @ 19:17:35
URL: http://angeliicadanielsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj då det är inte kul att vara förkyld. Hoppas du blir bättre snart.

I dag har jag varigt ute och sprungit 6,2 km. Jag ville kolla om jag har för ont i benen efter alla hundpromenader jag har gjort i veckan. Men det var ingen fara så jag klarar nog att springa med L på fredag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0