lets put our guns down for a while

Jag ber er ha överseende med mina extremt dåliga uppdateringar på bloggen. Jag ber alla omkring mig om ursäkt för all förvirring jag kanske orsakar, och om jag någonsin har betett mig illa mot någon av er så ber jag tusenfalt gånger om ursäkt. Dessa veckor är just dessa veckor. Fullt med saker att göra - varje dag känns utstakad fram till sommaren. Sedan första helgen i april har jag jobbat antingen en eller två dagar varje helg - och det fortsätter så ändå tills första helgen i juni. Vilket betyder en megalön i slutet av juni. Plus återbäring. Jag vill til Grekland. Bara så ni vet.

Ärligt talat fattar jag knappt själv hur jag copear allt. Jobba, träna, plugga, hänga. Sova, äta. Ja ni vet. Och trots att jag gör allt detta så känns det så himla VÄRT det. Jobbet = pengar. Träning = komma i bra form. Plugga = hjälper mig i framtiden. Hänga = utan mina vänner vore jag ingenting. Så, trots att det är skyhögt vatten över mitt huvud just nu, så lovar jag att jag klarar det här. Men nu måste ha överseende med att jag kanske inte uppdaterar här. På ett bra tag.

Nu, till exempel, måste jag dra mig in mot mitt eget rum med den här bärbara saken och skriva lite mer på mitt arbete i rättskunskap. Suck.
Vi hörs och ses och dansar snart tillsammans igen.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Julliii

Sant, sant. Jag får tillbaka mitt liv omkring den 26 Maj - eller något i den stilen. Fram tills dess är vi alla nog slavar för livets ironiska planering, puh.

Dö inte i förtid bara, puss och kram ru

2009-05-10 @ 10:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0