i want your revenge

Jag antar att ni märkt att jag inte varit så aktiv sen London, he he he. Well, jag har helt enkelt haft tusen miljoner andra saker att göra än att sitta här. 
Men nu sitter jag här efter en lång dag och har växtvärk (!!!) så varför inte bara ge en update:

- London var så kul som vi alla trodde, om inte bättre, görs om i snar framtid
- Svininfluensasprutan vill jag gärna ta snart, känns lite sådär när en 20-årig kvinna dör här i stan
- Svenska muntliga och skriftliga takes a toll on you men är så skönt när det är över
- Matte D känns absolut inte roligt, inte ens Marcus kan få mig att tycka annorlunda
- Choung är snäll och fysik är kul - Anna är också snäll men kemi kan ta sig nånstans, långt härifrån
- Johanna fick iallafall 1.3 på högskoleprovet, nahahahahahajs
- Johanna orkar inte pallra sig till Kungsgård mitt i vintern på måndagsmornarna, så hej då certifikatkursen
- Johanna är också enormt tacksam att hon har ett JOBB, få förunnat i dessa tider
- Vinprovning och sedan underbar middag med familjen är fint, fint, fint
- New Moon ska ses om och om och om igen, men jag vet ännu inte om den var bättre än den älskade ettan
- Att faktiskt spela ishockey är alltid så mycket roligare än att längta efter att få spela
- Lady Gagas Bad Romance är lite fööör jobbigt catchy, när den sätter sig i ens huvud så stannar den där
- Detta kan bli min sista jul hemma i Norrköping (nåväl, Östergötland) på iallafall 2 år, om jag blir au pair nästa år
- Körskolan Arres ska få besök av mig på jullovet, boka körlektioner up next!

Så är det väl nu ungefär, mellan all skola ligger det jobb, hockey och umgänge, oftast i olika rangordning. Ja ni.... jag längtar till jul! Mys och sovmornar och allmänt slapp och helt enkelt 3 veckor av ingentingattgöravifårsevadsomhänder-tid. Wuuuhu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fullt upp

2009-11-30 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0