Duger suger?

Har kommit hem från en dag av solning, körning och gående. Träffade Mirela på vägen hem och tillsammans begav vi oss hemåt till Vilbergen, trevligt trevligt! Vädret har varit helt underbart idag och mitt humör likaså. Har fortfarande en klump med snor (jag skiter i om ni blir äcklade) och den hindrar mig från att träna all form av kondisträning. Min astma-nära volym av luft som kommer ner i mina lungor är inte särksilt bra, inte minst med en gammal förkylning som ligger kvar. Usch.

Kom hem och testade min studentklänning igen för att se vad jag ska köpa till. Behöver en sorts tröja, dock inte den på bilden, för att dölja mina fula armhålar... Och jag är tvungen att visa upp den, för jag vill veta om klänningen är för kort eller inte? Den är rätt genomskinlig och jag har tänkt att köpa en underklänning på Bodyline eller nåt. Ska ha andra skor och så ska jag köpa ett snyggt skärp i grönt, om jag hittar, att ha i midjan (det ska egentligen vara ett vitt skärp där)...



Now, studentoutfiten är ju ganska viktig (iallafall för oss av det kvinnliga könet hehe) - bilderna kommer förfölja en hela livet. Så det är ju viktigt att det blir bra. Vad tycks? :P

Nu tänkte jag slänga mig i sängen och läsa teori och psykologi. Puss!




Kommentarer
Postat av: Erica

Skitsnyggt! :D

2010-04-12 @ 21:50:10
URL: http://eriicamaria.blogg.se/
Postat av: Max

Ju kortare och genomskinligare desto bättre... Har jag hört.

2010-04-12 @ 22:27:08
Postat av: Rolinskitjejen

Snygg!

2010-04-14 @ 17:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0