I'll strap you silly like hillbilly chicks on daytime tv

Ännu en anledning till att ändra planerna och dra oss mot Arvika istället för Borlänge (även om Borlänge är lockande): Teddybears! Inte bara för att Regina Spektor, Robyn och Volbeat kommer dit. Och för att vi då är tillräckligt nära för att vi ska ta en liten roadtrip till Oslo också!

På tal om det. Vissa kanske undrar vad jag lyssnar på nuförtiden? Spotify råkar ju vara Guds gåva till mänskligheten så varför inte låta er lyssna ... Kommentera gärna ;)

Kollade precis min deklaration med hjälp av e-legitimation på datorn - ni förstår inte hur skönt det känns att veta att jag får TILLBAKA på skatten återigen!! Det blir 900 kronor nu (förra året var det 2500, haha) men allt som är plus är fantastiskt. Jag hade blivit glad om jag så fick 14 kronor tillbaka! Hurraaaaaa!


Nu har jag bloggat klart för kvällen! Boken, lite Lost och lite 2½ män nu, det sitter fint! Imorgon är det torsdag och det är som Christer Björkman säger en annan dag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0