Johanna Happivic

Inte ens en jätteonödig och regnig dag i skolan kan få mig att må dåligt! Upp tidigt för att dra mig mot en engelskalektion som jag halvsov på. Fick reda på att jag kan skriva en "snygg" bokrecension och så har jag MVG i Engelska C i hamn. Najs. Ingen fysik utan det blev solning med Sara och en runda till gymmet istället, innan jag samlade herr Lindegren och herr Ornefalk i datasalen (där folk hade Lady Gaga-party) och förberedde redovisningen av projektet nästa vecka. Blev inte jätteproduktivt då vi hellre ägnade oss åt att skratta åt photoshoppade bilder av kungen i roliga hattar (okej, det var mest jag som skrattade). Men lite fick vi gjort och snart är hundrapoängskursen Projektarbete helt klar. Så underbart!

Efter skolan skulle jag döda 20 minuter på stan och bjöd David på en cheeseburgare (jag känner mig givmild denna vecka) och det slutade med att vi satt och pratade om allt mellan liv och död och himmel och jord i mer än fyrtio minuter på Donken. Det är alltid skönt att prata av sig med nån sådär, det borde man faktiskt göra oftare!

Nu sitter jag här och överväger att göra lite matte. Jag behöver förmodligen det, så jag gör nog det. Jo.

18 grader ute btw! På kvällen! Bådar gott inför imorgon.


VINTERN RASAT UT UR VÅRA FJÄLLAR!
(det är väl så den går...?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0