Sova = skönt

Jag sov tolv timmar inatt och ni ska bara veta hur efterlängtat det var! En dag har sedan passerat med att inte göra någonting förutom att hämta en klänning från Nelly, inse att den var för stor och sedan springa ner för att skicka tillbaka den. Det är min produktiva dag det. Snart kommer dock Fredrika och hämtar mig för lite Australienplaner och Spicy hot såhär på lördagkvällen; mys kallas det.

Och HV71 har precis hamnat i övertid med DIF i final, och jag ska bara förtydliga att jag inte i normala fall håller på DIF, men jag ogillar starkt i normala fall HV. Så då blir det helt enkelt att jag håller på DIF just nu.


Förresten, någon som har märkt hur fin himlen är utan flygplan? Oftast är det alltid ett eller annat som gör att det inte blir en cloudfree sky, men naturen har sagt ifrån och skickar ett askmoln hit från en vulkan. Härligt! Nu är vulkanutbrott inte längre ett Islandsproblem utan även ett i-landsproblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0