Högersväng

Jag är så jäkla nyfiken på vilka som läser här och varför. Jag vet att det är mellan tio och femton pers som loggar in varje dag och jag kan väl nämna en handfull plus någon mer som jag vet läser. Jag kan säga att jag många gånger frågar mig själv om det är värt tiden att blogga, men när det faktiskt är människor som tydligen läser så är det bara att fortsätta. Det är egentligen som lite skriva-av-mig-terapi för mig, för att likna det vid något.

Hursomehslt. Jag och Fredrika ska förresten starta en blogg ganska snart (när hon slutat jobba hehe) och den ska vi verkligen göra reklam för, vår Australien-blogg. BUT, there's a big problem. Vad ska den heta? namnpåbloggen.blogg.se blir det ju.
Så jag ber er att vänligen, anonymt eller inte, lämna namnförslag bland kommentarerna :)
- nyckelord: Fredrika (a.k.a. Freddy), Johanna (a.k.a. Friis), blogg (uppenbarligen) Australien, Sydney, Down Under, Sweden, resa, jobb, etc... inte för långt bara. All hjälp uppskattas :D

Kommentarer
Postat av: Inger

Namnförslag på bloggen: "F & F's Aussi-blogg"

2010-09-04 @ 18:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0