Logga av och logga på

Det är väl egentligen meningen att jag ska skriva intressanta saker här så att folk ska vilja komma in och läsa. Men när jag skriver här gör jag det mest för min egen skull, som jag sagt förut. Långa inlägg med bilder och andra random texter gör väl inte detta till något man med lite engagemang kunde tjäna Blondinbella-pengar på. Även om jag många gånger inte vill skriva så gör jag det ändå. Även om mitt liv blir som en öppen bok när jag väljer att skriva vad jag gjort. Och även om jag egentligen inte har den vildaste aning vilka som läser här och varför. Men jag gör det, just nu, och jag är lika tillgänglig för dig som för alla andra som kan svenska och har internet. Borde jag fortsätta? Det kanske är meningen att man ska vara sådär mystisk och otillgänglig?

Men å andra sidan, var skulle jag då få skriva av mig? Jag är inte normal, but normal is not normal. Back to basics.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker det är bra att folk bloggar, då kan man på ett sätt vara delaktig i den personens liv trotts att man är ganska långt ifrån varandra. Det är ju en bit till dig från mig men det är endå kul att veta vad du haft för dig. Eller vad tror du?

2010-08-10 @ 00:56:05
Postat av: Sandy.

Jag tycker också det kan vara lite läskigt ibland att blotta sig inför alla som läser. Brukar föredra att va så opersonlig som möjligt. Skulle va skönt att ha en anonym blogg där man kan skriva av sig hur mycket man vill!

2010-08-10 @ 02:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0