Bilder

Har haft en seg måndag igen. Är lite halvoff mer plugget - behöver nog plugga mer än vad jag gör just nu, har helt enkelt tappat suget :( Skrev dock en i mitt tyckte bra engelskauppsats om sinnesjuka människor till tonerna av Massive Attack igår, och då kände jag mig produktiv.

Körlektion imorse sen, som gick halvbra. Är inte alls bra på att köra bil, haha. Den här gången körde jag lite för fort, och har inte fattat det där med kopplingen än. Suck. Men det ger sig! Haha. Hängde sedan med Glenn och Alexandra större delen av dagen. Fin fint. Men segt att inte orka plugga haha.

Bilder ska ju tydligen säga mer än tusen ord, och visst, jag kan hålla med. Eftersom är lite seg på att skriva så kan jag posta lite bilder som jag tagit i helgen.

g
Fick ett par snygga Converse av pappa som han köpt i USA - sjukt coola!

g
Vovve var lika söt som alltid, när jag och pappa var ute hos farmor och farfar.

g
Och pappa lyckades fastna med traktorn i en snödriva ....

g
Och så här ser det ut utanför min port, lite småjobbigt sådär att de knappt saltar! Men mysigt med snö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0