Darin får mig nästan att gråta - something is wrong!

Vet inte hur det kommer sig, men en minut av Darins "You're out of my life" har precis fått små tårar att bilas i mina ögon. Det är en enkel text och en ganska enkel melodi - men människan Darin, som jag aldrig riktigt förstått storheten hos, sjunger med en magisk röst och levererar en helt gigantisk känsla genom den. Jag missar dock Melodifestivalen ikväll, så jag får inte se Darins framträdande. Men jag kan nog med säkerhet säga att Darin går hela vägen. Till Oslo, förhoppningsvis.

Och anledningen till att jag inte ser det? Jo, jag ska jobba. 15-22 idag och 8-15 imorgon. Detta JÄVLA väder som vägrar ge med sig får mig dock att tvivla på att jag kan ta mig dit i tid imorgon bitti. Fy farao.

Vi får se om jag kommer hem ikväll ens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0