"Kubbar, kubbar, kubbar!"

Jag och Alexandra har just bevittnat den fjärde deltävlingen i Melodifestivalen 2010. Sibel gick inte alls vidare, Anna Bergendahl kunde knappt stå upp och Peter Jöback hade väldigt tajta brallor på sig. Det var väl sådär "bra" som det hittills varit. Jag säger bara att Salem och Darin är mina favoriter hittills, sen får det väl gå som det går. Skiter nästan fullständigt i vem som vinner, då den bara får åka till Oslo och tävla om en sistaplats. Kul.

Något om är roligt är däremot Solsidan i TV4. Tittade för första gången på det igår och höll på att skratta så mycket att jag ramlade av soffan. Felix Herngren är helt GENIAL i sin roll, och då han skrivit allt är det beundransvärt vad han lyckas med! Kära Henrik Dorsin spelar en jobbig granne vid namn Ove. Helt galet kul. Kolla själva!

 


Nu blir det sängen! Hoppas att denna natt inte blir lika sömnlös som den förra pga. armhålorna. Men nu är jag så trött så jag knappt kan skriva längre. Då borde jag sova gott. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0