Nu då?

Okej, nu har jag gjort om lite, förhoppningsvis syns det den här gången också! Kommentera please? =)

Snöigt värre idag by the way, börjar undra om det vi upplever är världens undergång. Det känns inte så bra med snö längre, som det gjorde förr i tiden. Sitter hur som helst hemma nu med en del plugg att göra, fast det är inte alls lika mycket som det en gång var. Har börjat lägga mig lite på latsidan när det gäller det där. "The talented mr. Ripley" ska jag gräva ner mig i nu, jippie!

En annan irriterande grej med snön, förutom att det ligger i vägen, är att varken busstrafiken eller posten kommer och går som den ska. Hade sett fram emot att öppna ett paket innehållandes Keane och U2 idag, men icke! Vädret har tagit över! Så istället ska jag trösta mig med sjätte säsongen av Lost, eller iallafall det första avsnittet...it's the beginning of the end!!


Och ni som säger att ni inte följer Lost för att ni inte fattar - DUH! Man måste ha följt det från början. Så värt det nu när allt ska få sin upplösning. Och dessutom kanske ni bara är tröga, mihihih. Punkt.

Nu måste jag hitta skjuts till träningen ikväll. Kan ju inte precis cykla.


Kommentarer
Postat av: Erica

Snygg design! :D

2010-02-03 @ 17:41:48
URL: http://eriicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0