This time baby, I'll be bulletproof

Vilken dag! Har inte gjort något bra, haha. Försökte ta tag i projektarbetet, men det enda jag gjort är att läsa igenom vad jag, David och Max har framför oss, vilket är en JÄVLA MASSA JOBB. Haha. Började lite smått på en källförteckning men utan alla papper som just nu ligger i herr Lindegrens skåp så är det ganska svårt, då personen i fråga är i Italien och utlöser laviner. Så jag får helt enkelt ha det som ursäkt när jag inte arbetar så mycket med projektet denna vecka. Men vi har ju ytterligare 11 härliga dagar på oss! He he he.

Imorgon ska jag och Milla vara jätteproduktiva och ta en hel del flugor i samma smäll - vi ska plugga, hon ska prova balklänning, jag ska köpa järntabletter på apoteket - och njuta av det faktum att ytterligare några tusenlappar ramlar in på mitt konto imorgon. Och igår slog det mig att det är rätt galet att jag jobbat på Ica i mer än tre år nu. Tre år och två månader för att vara ganska exakt. Det är alltså 38 månader, 38 lönespecifikationer och ett tusental injobbade timmar jag har bakom mig. Och tänk att jag kan säga till mina framtida barn (för det hoppas jag att jag får) att jag började jobba redan när jag var 15 år. Galet galet galet.

Och La Roux ger mig BWO-vibbar, fast på ett bra sätt faktiskt. Även om jag ser Bard hoppandes upp och ner vid en keyboard är "Bulletproof" helt magiskt bra. Var bara tvungen att säga det! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0