A kiss with a fist is better than none

Det tar tydligen 13 veckor innan min lilla film är klar så jag har ju all tid i världen att blogga. Sova ska man ju kanske göra i sinom tid, men med tanke på att jag sov i ungefär 11 timmar efter förra veckans urladdning där på slutet så tror jag inte att det blir sömn direkt när jag lägger mig. Idag missade jag träningen och det suger ju för all del. På onsdag får jag se exakt hur otränad jag verkligen är - i dagsläget vill varken ryggen, knäna eller konditionen engage in anything som kan förknippas med träning. Men för att inte bli en stor sleezebag och för att inte vara pinsamt ur form till träningslägret är det nog en bra idé att sätta igång med det här nu. Kanske drar på en runda runt Ramunderberget snart? Kan pappa, kan jag....?

Har sett Body of Lies och The Law Abiding Citizen nu och jag blev läskigt impad av Gerard Butler i den sistnämnda. Vilket creep han kan spela till skillnad från i P.S. I Love You när han bara får töser som mig att sucka lätt av romantisk överdos. Tänk om man kunde hitta någon som är som hans karaktär? Kvällar som denna har jag bara sällskap av underbara Damien Rice, och imorgon kommer min älskling vid namn Ramses hit, men för tillfället är det all kärlek jag får till från det motsatta könet. Den ena underhåller mig med sin musik och den andra är hund, och han är bara allmänt söt och mysig. Det är inte så illa det heller om man tänker efter antar jag.

Imorgon ska jag faktiskt träffa Mirela, en kvinna jag träffar alldeles för sällan numera. Känns som evigheter sedan vi hade filmkunskap på Kungsgård när det bara är något år sedan. Vad världen har att erbjuda oss i framtiden får vi diskutera imorgon. Efter det har jag utlovat tårtbak och Tillbaka till framtiden-maraton till David, snubben stod ju faktiskt ut med att hjälpa mig att flytta i fett fuktigt väder förra veckan. All uppackning är något jag för övrigt är helt klar med nu! Söderköping är mysigt och jag är nöjd.

Nu får ni komma och hälsa på, med lite framförhållning är det alltid trevligt. Nu ska jag nog dyka in under det där duntäcket.... puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0