She put the lime in the coconut and drank it all up

I wanna be a billionaire so fucking bad... Man kan ju undra vad det är för fel på min hjärna när jag i tre dagar haft denna förbannade låt på huvudet, så illa att det varit det första jag tänkt på när jag vaknat...? Men hade jag några miljarder på kontot skulle jag ju inte behöva jobba på Ica och alltså inte behöva höra den tre gånger i timmen. Trodde P3 var bättre än så. Fast å andra sidan hade de nån Twilight-musik-timme för nån dag sedan. Det - och Redbull utan socker - gjorde min dag.

Jag håller alltså på att flytta och jobba som ett as nu. Jobba är självvalt, I knoooow, men inte tiderna och kvällarna är äckligt långa (och varma) just nu. Nu blir det dock lite tidiga morgonar (mornar, morgnar..?) och ni vet väl alla hur jag bara ÄLSKAR att gå upp tidigt!!!!!!!!!!!!!!! ...................

En grej jag absolut inte fattar är hur alla modebloggare - som inte tjänar fett med pengar på bloggen, det vill säga - skrapar ihop pengar till att köpa Marc Jacobs-väskor för fyra tusen och skickar efter 34 plagg på Nelly varje månad? Daddy's money eller var får de pengar ifrån? Inget jobb är väl så välbetalt när man är 15-20?
Nu när jag flyttar inser jag hur mycket kläder jag egentligen har. Men alla modebloggstjejer, vad gör de med kläderna när det de köpt inte är inne längre? Fattar fattar fattar inte inte inte. En stora garderob går väl åt iallafall.

Fast det skulle vara rätt fint att kunna tjäna pengar på att blogga om något man älskar. Men nu är det jag och ni cirkus tio läsare som finns här, och jag är i ärlighetens helnöjd med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0