You are the best thing

Idag har jag seriöst träningsvärk i varenda muskel nedanför magen. Ryggont på det, men vad kan man förvänta sig när man tillhör en släkt där tre generationer har genomgått knä- och höftoperationer? Rull i lera/vått gräs, hopp över stock och sten (bokstavligen talat) samt rusher och armhävningar i regn är vad man kan förvänta sig på barmarken med oss. Min vita tröja var helt täckt av gräsfläckar när jag åkte hem, och idag har jag varit duktig och tvättat massor av kläder. Den vita träningströjan ligger dock i väldigt mycket Vanish.... 

Medan Ray LaMontagne sjunger vidare och medan jag äter en ferraribil från tisdagens biobesök, tänkte jag fylla på med mer bilder. Nu är det inte så att jag har särskilt intressanta motiv här, men jag hittade faktiskt lite av det jag gjorde på skiss och akvarell i höstas, som för övrigt var den softaste kursen jag gick i gymnasiet. Man satt i några timmar varje vecka, lyssnade på musik och ritade/målade. 



 



Nåväl, jag var absolut inte bäst i klassen på det men jag behövde ta upp skissen lite för det var så länge sen jag hade ritat något. Har jag inte gjort på ett tag nu heller, men...



Min fina röda lampa.


Nu känner jag för att slutligen dammsuga härinne och sedan är en veckas flytt över. Alla kläder är i skåpen och allt annat random shit har jag gömt eller ställt upp. Nu ska jag sätta upp en lapp med "Friis" på dörren här hemma, så posten (speciellt alla fina räkningar) hittar hem hit nu istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0