And so it begins...

Sängen känns extremt lockande efter en heldag på landet vid poolen, men som alltid måste jag kolla Aftonbladet och annan internetcrap innan jag beslutar mig för att äta flingor och lägga mig (borstar tänderna gör jag också för övrigt).

Och så är det idag exakt ett år sedan han dog, the King of Pop. Vare sig man tyckte om honom eller inte så kan man inte förneka det arv han lämnade oss när han gick bort för 365 dygn sedan. Kommer ihåg att jag var hemma hos pappa och läste på mobilen att han fått en hjärtattack. Inte visste jag då att jag skulle spendera natten framför TV'n och SkyNews. Han dog sen. Och den sommaren slutade jag inte lyssna på hans musik och folk slutade inte spela den förrän långt in på hösten. Fortfarande spelar man den betydligt mer än innan. Och jag är glad att jag kan säga at jag varit och sett honom live, även om jag bara minns fragment av det.

So, det finns folk som säger att han är vid liv fortfarande. Även om jag tvivlar på det så finns det saker som makes sense att han skulle fejka sin död. Och varför inte - han gillar ju att klä ut sig och om någon skulle kunna göra det så är det väl ändå han.... Vad tror ni? Spana in klippet från Aftonbladet :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Måste säga att jag är avis på dig som sett honom live, skulle ge vadsom hälst för att få ha gjort det.

och jag tror att han tyvärr är stendöd...

2010-06-26 @ 12:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0