Beyond Sveavägen

Tyckte synd om Nigera medan jag satt och klistrade in de sista bilderna i min scrapbook som jag har bilder i från 2006 och fram till nu. Den är klar och nu ska jag bara skriva i den också, finfint.

So, the norweigan dude didn't show up. Halv elva ringer skivblolaget medan jag äter cocopops och säger att Rybak inte mår bra och dragit hem till Norge. Okej. Tur att det var ett soligt Stockholm jag vaknade till. Gick en lång promenad genom Gamla stan och drog mig upp och ner längs vattnet, och fick en impuls att söka up Beyond Retro. Detta var dock inte det lättaste eftersom det enda jag visste var att den ligger på Drottninggatan. Och Drottninggatan borde ligga nära Kungsgatan...? Jo, jag hittade till sist men det var inte lika coolt som i London. Men ändå.

Hemresa baklänges i tåget - när det finns 50% chans att sitta framåt hamnar min stol självklart bland de resterande 50 procenten, lucky me... eller inte.... Fast nu är jag hemma och mår bra!

Och jag har bilder att ladda upp men orkar inte göra det nu. Imorgon ska jag jobba för första gången sen måndagen på studentveckan då jag jobbade tre timmar innan Laserdomen (jag skyller minsann på trötthet för att jag sprang in i en vägg). Börjar kl 11, slutar kl 22 och tydligen ska jag ta en buss till Krokek efter det och grilla ute hos Gustav. Kommer säkert vara jättefräsch efter elva timmar inne på helvetesvarma Ica, he he he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0