Kollision

Okej, det var inte så farligt, det här bröllopet. Eller ja - varenda jävla nyhetssändning handlar om det plus att Aftonbladets bild på dem på startsidan tar upp hela skärmen... men det är väl helt okej. Kungen började snacka förut när jag kom hem från bion och det är ju alltid lite kul att se kungen från hans charmiga sida. Började deklarera sin kärlek till Silvia och allt. Mjo, lite tomt skulle det nog vara utan en liten gråhårig kung.



Speaking of kings and queens - jag såg Robin Hood ikväll och det tillfredsställde verkligen mitt behov av att se en riktigt snygg medeltidsfilm med lite blod här och där. Fasen - Russell Crowe blev ju faktiskt snygg i mina ögon... och även om man kanske kan ifrågasätta om det är friskt att en 19-årig tjej tycker det om en 43-årig man, så kan man konstatera att han är en grym skådis iallafall. Drömde mig tillbaka lite till när jag var 10 år och Sagan om Ringen gick på bio och vi gick på premiären, det var tider det. Drösvis med godis och 3 timmar i en mörk biosalong, i de unga år då man fortfarande kunde bli, slash var, lite lite rädd för orcher och monster under sängen. Sen kommer man på att man nu är inne på sitt sista tonår och livet är hårt.

Fem av fem toasters iallafall!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha klart du kan tycka den gubben är snygg! Clooney är ju dynggammal och snygg ändå! ;)

2010-06-20 @ 22:51:55
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0