No words



Jag och fröken Sandy ska vara så Twilight som vi bara kan bli och närvara på det stora Twilight-eventet på måndag i Stockholm. För mig är Kristen Stewart halva grejen, men i brevet står att band ska framföra musik från filmerna.... LYKKE LI! Och kanske kanske kanske MUSE? Lite glad är jag över dagens post iallafall.

Och dagen efter, då blir det intervju med Alexander Rybak. Lite smått fett najs, ja. Way to start your life after graduation, haha. Hem igen på tisdag kväll för jobb på onsdag. Sen midsommar - SEN snackar vi jobbtider.

Nu ska jag fortsätta njuta av den här bra dagen! Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Ohh, ska bli riktigt jävla underbart! :D:D längtar ihjäl mig! Taylor Lautner, hihi<3

2010-06-15 @ 19:02:26
URL: http://onlyfortherecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0