Perdon para nada

Det är onsdag (tror jag) och jag har SEMESTER! Senaste dagarna har jag inte gjort ett skit förutom random tripper till city och Hageby Centrum (världens centrum, yeah right...). För det mesta har jag hostat och snorat och jag bryr mig egentligen inte alls om att jag bara slösar bort mina lediga dagar. Den här sommaren är jag mer ledig än jag varit sen ja, 2006, och jag ska fasen njuta av att jag inte har plugg att ta tag i igen i augusti.

Fredrika och jag sågs idag och pratade om vårt Australien och vi ska minsann sätta eld i våra rövar snart så vi blir lite produktiva. Var en sväng på skolan för att hennes kvarglömda jackor och blev grymt sentimental - vi kommer aldrig mer att gå till matsalen, vi kommer aldrig mer gå till mattelektionen, vi kommer aldrig mer grymta och gnälla över alla massiva trappor... The end's not near, it's here, som Band of Horses säger. Det är sorgligt för jag kommer sakna allt när det äntligen sjunker in att jag tagit studenten. Men just nu är jag sjukt lycklig. Och sjuk. Men det sistnämnda är förhoppningsvis snart över.

Jobbar inte en timme på Ica igen förrän på onsdag! Amelina är snäll nog att fixa så jag kan njuta fullt och väldigt mycket av min tid i Stockholm som kommer innebära shoppning och besök på Twilight-eventet med Sandy, plus att jag ska - och lyssna nu - göra en intervju med norske Alexander Rybak, han som vann Eurovision förra året. Den här killen ska jag alltså träffa och prata med, på norska eller engelska, det vet jag inte. För er som inte vet vem det är: här har ni ett YouTubeklipp som visats typ 16 miljoner gånger. På riktigt alltså.

 


Kommentarer
Postat av: Tantan

James Hetfield or gtfo! Nej, men seriöst, kul!

2010-06-17 @ 01:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0