Somebody said you got a new friend


Åh knasiga kvinna, jag vill ju se dig!

Ge mig en biljett till Arvika, en bil och ett tält. Kanske nån som hänger också, vore ju trevligt med sällskap. För jag vill ju åka till den där dalastaden och se Regina, Robyn, Teddybears, Kent och Krunegård. För det suger att jag missar Regina igen. Och jag vill ju se hur det egentligen är att gå på konsert med folk på scenen som har gigantiska teddybjörnshuvuden på sig. Men vad är väl en festival i Arvika, förutom helt sodding underbart...?

Börjar fundera på min semestervecka i juli och jag skulle vilja göra så mycket, framförallt åka iväg nånstans där det är varmt för det lär ju inte bli sommar här på riktigt förrän i augusti (askmoln, någon?). Barcelona? Åh Fredrika, varför ska du på två festivaler i sommar? Jag vill ju äta chokladmilkshake på Starbucks med dig där igen och gå på La Rambla och stå på stranden vid havet och fota random personer och gå på fotboll och svettas ihjäl i den 4153 grader varma tunnelbanan.

   

Jag tänker inte blogga om bröllopet och jag tänker inte sitta hela dagen framför TV'n som mor min ska, men däremot så kan jag säga att jag är lite intresserad av alla klänningar som folk ska ha på sig. Det är klänningarna som får mig att sitta uppe en söndagsnatt och glo på Oscarsgalans röda matta, så jag kanske, kanske, kanske, ser lite av det här bröllopet idag då. Fast nu börjar en ny match i VM om typ tio minuter så jag ska dra mig från datorn och framför TV'n börja packa lite inför Stockholmsvisiten från söndag till tisdag.
Jag ä int bitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0