The end's not near, it's here

Då är det klart, det blir Peace & Love i juni för min del! The Ark, The Hives, Krunegård, Mika, Jay-Z, Fibes och många fler kommer att förgylla våra dagar 28 juni till 3 juli och jag är SÅHÄR glad att jag ska dit! Har sett de tre förstnämnda tidigare och bara att se dem är värt 1670 kronor som biljetten kostar. Galet! Men grymt kul! Patti Smith, John Fogery och andra småroliga akter. Guddars, det blir kul. Om ända Band of Horses och Regina Spektor kunde ta sig till Borlänge också....

Idag mina vänner så har jag shoppat loss (för första gången sedan innan jul, och folk säger att tjejer inte kan gå två veckor utan att shoppa...) och solat lite med Milla. Inte bokstavligen talat MED Milla för det får bara plats en person i ett solarium. Men hon hade båset bredvid, bara för att förtydliga liksom! Jag fick fräknar direkt och hur mycket jag än vill bli brun till studenten så är det smågulligt med fräknar nu i början. Tänk, det finns smink som går ut på att pricka ut fränkar i ansiktet haha. Sjukt.

Campus besöktes också och en lunchrestaurang på Kungsgatan där jag åt kyckling med tzatsiki, hur jävla gott är inte det?! Kändes betydligt bättre i magen än fisksoppan, som visserligen var gratis (och gratis är ju gott, men det gäller inte för skolmaten. Undantag: pannkakor).

Min frånvaro från bloggen förklarar jag med att jag helt enkelt inte orkar. Jag HAR tid men antingen har jag inget intressant att skriva eller så vill jag inte skriva. Facebook är en trevlig plats att hänga på också! Och Twitter, det kanske jag skaffar när jag och Freddy åker till Australien....

Nu ska jag betala räkningar och förundras hur jag alltid slösar bort pengar jättefort. Fy fasen. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0