15 dagar kvar

Det är bara en dag kvar tills det är två veckor kvar till vår student. Det känns, helt ärligt, overkligt. Det var ju nyss vi började ettan! Och nyss som jag slutade nian! Men allt känns bra och jag har nu gått igenom gymnasiet med bättre resultat än jag trodde. Imorgon får jag reda på mitt betyg i projekt och psykologi. Scary....

Har testat min balklänning idag igen! Jag har haft en dålig dag fysiskt sett, tror att det är de där hormonerna som får ett översvall en gång i månaden som spökar. Men jag kom i balklännigen och den är så fin!
Tog faktiskt lite bilder med min inte så himla bra mobilkamera. Klänningen är ju dock inte klar än så, det ska broderas lite pärlor och pressas lite veck här och där. Men overall, en väldigt fin klänning som jag är dundernöjd med! Hade inte hittat en i så fin färg som denna om inte Åsa sytt. :)


Kommentarer
Postat av: Julls

Jäklar! Grymt snygg klänning!

2010-05-26 @ 20:03:48
Postat av: Angelica

Visste du att The Ark kommer till Linköping 21 augusti? :D

2010-05-27 @ 17:22:56
URL: http://angeliicadanielsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Åhh, vilken fin klänning! :D Hoppas vi ses på balen :D

2010-05-31 @ 16:14:34
URL: http://eriicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0