If you don't look you never see

Sitter med BH-banden nerdragna för att jag har haft på desinfektionsmedel på axlarna - mina fina finnar ska helt enkelt försvinna innan fredag... "Pround Mary" dånar i öronen och jag är glad att studentveckan snart är här! Köpte smink/hår-grejer idag för några hundralappar, det är kul men jävligt dyrt det här spektaklet!

Imorgon ska det letas ferraribilar och övas studentsång inför onsdag, för då åker mössan på och då börjar allt, känns helt galet ärligt talat. Men det ska bli roligt för det ska bli kul att träffa alla möjliga människor man faktiskt känner här i stan ute på krogen. Igår sken solen över Bishops arms och jag mådde väldigt väldigt bra. Testade balklänningen ute hos Åsa, VERY NICE! Bussresan genom Tåby var oväntat trivsam då solen sken och jag hade sällskap av Damien Rice. Perfekt.

På tal om perfekt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0