SEGERN ÄR VÅR

   
 

Eberslakt, Lärkamakt! Vi hade lite flyt idag, vi lärkor, och i strålande solsken vann vi det där gymnasieslaget som jag var på vippen att kalla skämt innan idag. Det var fasen riktigt kul och minst sagt lägligt att vi tog hem segern, det är ju vårt sista år liksom. Om bara några dagar börjar studentveckan och det ska bli alldeles alldeles alldeles underbart. Tänker man positivt på det hela så slipper vi all sentimentalitet som brukar uppstå när jag är i närheten :)

Fyllde ju år i måndags förresten, och det var mucho trevligt. Har fått en sten i present av farmor än så länge (det är en speciell sten) men de största överraskningarna kommer väl på studentmottagningen... hoppas jag iallafall :)

Och glad är jag att kunna säga att jag INTE SKA PLUGGA MER PÅ TYP ETT ÅR!

Fast jag är lite sugen på att skaffa eget, upptäcka nya ställen, etc. Nästa höst så :) först är det destination Australiaaaaa!


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, när ska du åka till Australien? :D

2010-05-30 @ 20:39:07
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0