Everyone knows I'm in over my head

Har haft en sjukt fin dag, gick faktiskt upp redan vid halv nio. Vet inte om det är för att det var sista jobbdagen igår eller vad det nu kan vara, men jag var så pigg och på g imorse, har inte varit så på flera veckor. Jag och några vänner åkte skridskor och spelade ishockey, nåt de har fått vänja sig vid varje vinter hihi. Det var jättekul även om det var kallt och relativt tidigt. När jag kom hem gick jag iväg på en lite kortare promenad runt kanalen, för vädret är ju så himla fint och det känns fel att sitta inne då.


Snart kommer snön!



Blev jättebesviken när jag insåg att det inte kommer nya House-avsnitt förrän i november då jag redan åkt till Australien, jag som hade sett fram emot det idag. Istället får jag sätta på någon bra film, mysa i soffan och faktiskt läsa lite. Ikväll bär det av mot Östra Husby för att träffa gamla familjevänner och säga hej då. Konstigt värre, men å andra sidan, sex månader går fort som jag brukar säga haha.

Idag är det förresten sex månader sedan jag tog körkort!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0