Hard sun

Dagen har bland annat bestått av att vara hemma och drömma helknasiga drömmar (Pontiak skjuter limefrukter inne på Maxi, jag gömmer mig bakom tomatburkar och tror det är blod, folk har dött. Vaknade upp och var helt seriöst skakis), en långpromenad och en tripp in till stan för att se tjejena spela. De förlorade med 0-1 men det var roligt att se dem i de svarta dressarna. Har även sagt hejdå till min hockeyfamilj Blixt, som jag känner även är min extrafamilj som alltid tar emot mig med öppna armar ute på Vikbolandet :) och alltid är det lika gott att äta hemma hos dem!

Man kan lätt säga att hockeyn varit en stor del av mitt liv såhär långt. Får se hur det blir när jag kommer hem, om jag fortsätter spela uppe i Sthlm, eller om jag kanske börjar med innebandy. Finns inget som slår ishockeyn dock!





Love love love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0