I'm dying for a Swedish fish

Sov för länge idag för att jag skulle vara pigg när jag gick upp, vaknade av mig själv vid elva - då hade jag lyckats stänga av snoozern helt istället för att bara trycka så att det blev 10 minuters sömn till. Känner ni igen er? Haha jag borde inte snooza så mycket. När jag gick i gymnasiet så snoozade jag en och en halv timme varje morgon... galet. Ställde klockan på 5:30 och gick upp 7. Galet! Men det blev tydligen bra betyg iallafall, så :)

Jag fick ett tillgodokvitto av min farmor igår när jag var och hälsade på - mysfaktorn är förresten väldigt hög när man sitter i det huset (ni som varit där vet vad jag pratar om) och äter kex och ser på Doobidoo. Tillgodokvittot var på några hundra till klädaffären Trolltyg här i staden. Och nu undrar ni kanske om det går att ha en klädaffär i en så liten stad som Söderköping, men det går faktiskt, tydligen. finns några stycken här men det är inga H&M-affärer hehe. Hursomhelst gick jag hem med ett linne och ett armband jag tyckte var fint. De hade mycket höstkläder (speciellt en jacka för 1100 jag blev förälskad i som kanske finns kvar nästa höst) men mindre sommarkläder, så det blev att leta ett tag. Men men, skam den som ger sig :D Hade dock gillat en annan färg än grått, men jag får kompensera det med andra färgglada kläder helt enkelt. :)








Och sen så har jag förresten hittat mina älskade skor jag letat efter hurlängesomhelst! Köpte dem förrförra vintern tror jag och har inte använt dem så mycket (de är inte bra att gå i när det är halt som fasen ute = förra vintern). Men de får stanna kvar här hemma nu och ladda för vintern 2011 då jag kommer använda dem. I like them =)


Om någon vill låna medan jag är borta så säg till! Stl 39 haha.



Nu blir det till att packa mer...


Kommentarer
Postat av: Sandy.

Finfint! :D

2010-10-30 @ 19:26:06
URL: http://onlyfortherecord.blogg.se/
Postat av: Fanny

Mycket snyggt du har shoppat!

Ha en trevlig fredag :D

2010-11-05 @ 09:34:14
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0