In the middle of the street

Har varit galet trött sedan i helgen och sovit väldigt gott varje kväll och natt. Jag undrar om jag njuter av den lilla tiden jag har kvar att lata mig eller om det är något annat..? Fast det är nog helt normalt att känna sig lite extra trött när höstens mörker kommer.

Jag blev lite glad igår när jag var på stan med min fina vän och pratade om allt mellan himmel och jord, som vanligt. Kommer sakna många här hemma men just den här tjejen finns alltid där, no matter what, och även om jag har några till såna så är hon väldigt speciell för mig, även om vi bara känt varandra i mindre än tre år.
Hittade iallafall lite kläder på stan, en klänning och ett linne på Monki. De har jättebra rea och det fanns massor jag ville köpa, men med tanke på mitt budgetlevande just nu fick det blir detta:


Klänning i superskönt tyg, 150 kr (tidigare 300)


Underbara linne för 45 kr (tidigare 180).

Så ja, det är värt ett besök till Monki denna vecka innan allt fint på rean tar slut.


Nu ska jag åka ut till farmor och få behandling och vara lite social. Puss på er!



Kommentarer
Postat av: alexandra

<3<3

2010-10-29 @ 22:36:43
Postat av: Sandy.

Åh jag vill med checka in rean! :D superfi klänning! för mig blir det dock inga sommarkläder på ett tag hahah..

2010-10-30 @ 19:22:59
URL: http://onlyfortherecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0