It's cold around me

Jag stör mig egentligen inte så mycket på kylan eftersom jag snart lämnar detta god-forsaken land, men det är ju inte så roligt så att man ramlar av stolen när jag tänker på hur ONT det gjorde i mina fingrar när jag skrapade bort frost från rutan på bilen imorse. Hemskt.

Hade behövt en stor boxningsäck att slå på idag på jobbet, för jisses vad stressigt allt var, och vid ett tillfälle fick jag seriöst en handfull saker jag var tvungen att göra samtidigt. Jag hatar verkligen att känna mig stressad (på det sättet - när jag drabbas av självorsakad stress brukar jag högprestera, exempelvis i skolan haha).

Nu luktar jag gott efter en dusch, lavendel in my heart! Imorgon ska jag iväg till stan tidigt för att köpa min resväska, herregud, bara lite mer än två veckor kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0