Radiohuvud

Går in på Facebook och har fått puff tillbaka av Åbykvinnan i Frankrike som jag saknar en hel del. Det är så konstigt hur jag börjar filosofiera vidare av den där lilla puffen - var är jag om ett år egentligen? Kommer jag bo i Stockholm och fastna där och sedan inte ha samma kontakt med mina vänner härifrån? Man kan väl säga att jag är ute efter en karriär och då lär jag inte bo i Norrköping något mer tills jag antingen blir arbetslös eller pensionär. Knäppa tankar på hur livet ändras av val man gör. Har dock en känsla av att jag inte kommer missa så mycket av det roliga här hemma när jag kommer ha dubbelt så skoj plus ännu mer i Australien. Men sen..?

Fast jag ser fram emot att veta vart man ska. Är ett kontrollfreak sådär och lämnar inte mycket åt slumpen (bortsett från min resa nudå). Vill börja plugga, vill köpa höstkläder, vill ha en egen lägenhet, vill göra det och det och det och det. Inte fundera så mycket. Bara veta.

Knowledge is power?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0