Ängeln i rummet

Nej, jag har ingen ängel i mitt rum men jag fick för mig att möblera om idag. Detta för att den satanstunga spegeln inte går att sätta upp på väggen där jag vill ha den (iallafall inte på ett enkelt sätt) så jag bestämde mig för att ställa den på min vita hylla. Det blir roligare att inreda sen när jag flyttar hemifrån :) då blir det att handla möbler på Myrorna och måla om dem.

  
Hyllan i mitten gjorde jag i träslöjden i typ fyran faktiskt hehe.
Och bilderna i ramen har jag tagit själv (finns i ett inlägg längre ner)







Blev väldigt mycket House idag när jag såg avsnitt två i säsong 7 på dagen och nu ikväll såg vi ett avsnitt ur säsong 5 på fyran. Tänk att de ligger mer än ett år efter, segt. Pappa gjorde jättegod svampstuvning som vi åt på mackor med sallad, supergott! Imorgon blir det att gå upp tidigt för en fika med en gammal kompis, plus en massa andra grejer jag ska fixa på stan innan kvällsjobbet. Får se om det blir något tripp till Stockholm på torsdag, är så tråkigt att åka bara tre när det finns plats för två till. The more, the merrier!

Nu ska jag lägga mig tidigt - låg uppe och läste i "E=mc^2" till halv tre inatt... ja, jag läser en bok om en ekvation! Hur sjukt är inte det? Är på sida 90 nu och den är faktiskt intressant. Trodde att jag började förstå relativitetsteorin men jag måste googla lite mer innan jag verkligen fattar. Om jag nu nånsin gör det, är väl inte alltför många som har riktigt häng på det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0