Dancing the whole way home

Okej, riktigt så illa som det lät igår är det inte. I'm fiiiiine. Ibland blir man bara arg på sig själv för att man tror att det ska gå bättre än man vet att det kommer att göra.

Nu sitter jag vid matbordet och väntar på att min paj ska bli klar så jag kan se om det är något värt att skryta med. Fick ett ryck och blandade i kakao i pajdegen - den smakade helt riktigt chokladpajdeg sen. Annars är det mulet ute och jag längtar tills Sydney.

Igår tog jag lite bilder innan allt blev en rolig och knasig dimma inne på Trappan.







Okej, den första bilden tog inte jag haha. Pojkarna var så duktiga så igår kväll när de spelade inför huvudsakligen halvfulla medelåldersmänniskor. Det var riktigt varmt därinne och låg på sjätte våningen (ska lägga till att vi gick uppför trappjävlarna) men det var värt det. När är nästa spelning Tantan? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0