Heartbeats

Det känns så konstigt att lämna den här staden, det här landet och alla dessa människor om lite mer än sex veckor för att sätta fot på Australisk mark. Jag har nog inte riktigt förstått hur STORT det är att jag nitton år gammal ska klara mig i princip själv i ett främmande land. Jag är så pepp på att inte veta vad som ska hända, vilket är väldigt olikt mig haha. Det jag vet är att jag har pengar, visum och en biljett hem den 6 maj. Vad som händer tills dess får tiden utvisa. Men jag börjar bli lite halvnervös måste jag säga! Tänker försöka få igång min reseblogg lite senare idag och imorgon. Länkar när den är uppe såklart :) och ska idag sätta mig och bjuda in folk på facebook till en avskedsfest. Jag har visst bara roliga saker att se fram emot :) det skulle dock inte sitta fel med sol och sand och hav nu mitt i allt detta regn.



Har pluggat på vad jag ska göra i röstlokalen imorgon kväll, det verkar inte alltför svårt. Räkna, kryssa, bunta, ring. Får titta lite extra sen innan det bär av mot staden - ska fira Susanna med en middag och utgång, jag ska inte dricka något utom cola och köra folk ikväll. Innan det har jag ingenting för mig så nu ska jag nog faktiskt titta på SVT's slutdebatt som sändes igår medan jag ännu en gång såg "Gran Torino". Måste ju bestämma mig nu för vad jag ska rösta på. Fick ett sms av Centerpartiet förut, det var spännande. Heja Maud. 


Och det blir nog Stockholm och KTH faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0