I don't care

Sitter och fryser i mitt rum och ska alldeles strax gå och slumra i den väldigt inbjudande men ganska kalla sängen. Har jobbat ett pass mellan 11 och 20 idag, minst sagt ansträngande med tanke på att sju av de timmarna spenderades på golvet med att plocka upp tre frysvagnar, rulla fram och tillbaka med F&G och baka för full rulle mellan varven samtidigt som både kassan och posten ringde i ett... Ica är dock ganska roligt har jag insett, när inte en massa idioter ber en dra åt helvete för att färdigmaten inte kommit, eller när en ännu större idiot pantar en flaska med spya i så att hela pantmaskinen och dess omgivning luktar spya i x antal dagar framåt. Tack gode gud för AirWick...

Hursomhelst så har jag faktiskt sjösatt min blogg idag, nu känns det verkligen som att det är på gång det här! 6 månader med förhoppningsvis mycket bloggande och mycket bilder. Ska vara tydlig med att jag inte kommer att sluta blogga i den här helt och hållet både innan och under resan - AussieFriis är mer till för familjen, vänner och mer okända människor som vill följa mig. Den här bloggen är väl lite mer innerlig och sträcker sig ändå bak i tiden till hösten 2008, så klart att jag kommer ha kvar den. Men det är klart, besök den gärna:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0