I have some work to do

Någon dag ska jag ha sett alla filmer på IMDB's top 250. Någon dag! Räknade efter förut och har bara sett 46 stycken, vad jag minns... Finns flera filmer jag har börjat se på eller såg när jag var väldigt liten, dom har jag inte räknat med. Har säkert missat några stycken också som helt nåt helt annat på engelska än svenska haha.

Men. Det är dags att jag ser dessa filmer! Gosh, vilken tid det kommer att ta, men det är fasen mitt tidiga nyårslöfte: jag ska se alla dessa filmer innan nyår 2011/2012. Det är flera filmer jag skäms över att inte ha sett dessutom... :o


Kommentarer
Postat av: Sandy.

hahaha jag avverkade väääldigt många av de filmerna i sommras :D alla dramafilmer på den listan har jag iaf sett nu tror jag :)

2010-09-23 @ 12:29:17
URL: http://onlyfortherecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0